Medewerker Dienst na verkoop (25u)

Job omschrijving

Jouw uitdagingen

Jij bent dé contactpersoon bij uitstek die alle zaken na de verkoop behandelt. Je onthaalt de klant en luistert aandachtig naar zijn/haar vraag of probleem. Je stelt de meest aangepaste oplossing voor, rekening houdend met onze flexibele service policy. Je staat in voor een vlekkeloze behandeling en administratieve follow-up van teruggebrachte of geruilde goederen, zodat je de klant snel en efficiënt kan bedienen.

Basis voor jouw succes

  • Je hebt reeds eerder in een servicegerichte omgeving (herstellingen, help desk, klantendienst) gewerkt en je toont een sterke affiniteit met ons productaanbod (vooral in IT, idealiter eveneens in bruingoed en witgoed), bij voorkeur gecombineerd met een achtergrond in hardware en/of software.
  • Je bent een rustige en diplomatische persoonlijkheid die helder communiceert en zeer stressbestendig is.
  • Je bent een flexibele teamplayer met een sterk organisatie- en opvolgingsvermogen die bereid is tot zaterdagwerk.
  • Je bent perfect tweetalig Frans/Nederlands. Kennis van het Engels is een troef.

Ons aanbod

We bieden je een bediendencontract aangevuld met diverse extralegale voordelen. Als werknemer geniet je bovendien leuke personeelskortingen! Door onze gestage groei kan je uitkijken naar reële doorgroeimogelijkheden in functie van je capaciteiten. Elke nieuwe medewerker kan zich ontplooien aan de hand van ons uitgebreid opleidingsaanbod. En last but not least: een organisatie waar engagement en passie centraal staan!

solliciteer

Interesse in deze job? Solliciteer online.